Registar vijećničkih pitanja i inicijativa

Sjednica:
   
Vijećnik:
Pitanje
Vijećnik: Sinanudin Smriko (SDA)   38. sjednica, 04.07.2019
Posljednju godinu dana vrši se rekonstrukcija ulice Gnjusanski put koja je ušla u program rekonstrukcije za 2018.godinu. Radovi na rekonstrukciji počeli su početkom ljeta prošle godine, a do danšnjeg dana nisu završeni. Dio ulice potpuno je blokiran,zbog čega mještani ne mogu doći svoji kućama,a veći dio ulice je potpuno izrovan. Rekonstrukcijom je trebalo da se ulica proširi i da se urade adekvatne podzide,međutim po mišljenju građana,koji su svakodnevno gledali izvođenje radova,do navedenog nije došlo. Podzide su debljine 80 cm što je dodatno suzilo ulicu,a po njihovom nestručnom mišljenju podzide su mogle da budu debljine cca 20 cm i da su armirane.Mještani također smatraju da do sada urađene velike podzide nisu armirane. Očito je da u izvođenju radova ima jako puno problema, a mještani pitaju kad će biti završena rekonstrukcija,te mole da se uključe i nadležne gradske stručne službe u cilju provjere gore navedenih navoda mještana.
Odgovor:
Stručna Služba Gradskog vijeća je predmetno pitanje uputila Službi za ekologiju,komunalne i inspekcijske poslove. Odgovor Službe za ekologiju,komunalne i inspekcijske poslove: Poštovani, Rekonstrukcija dijela ulice Gnjusanski put započela je nakon provedene procedure izbora najpovoljnijeg izvođača radova kao i izvršene rekonstrukcije dijela vodovodne mreže od strane JP ViK u 2018.godini.Predmetna rekonstrukcija je vršena prema projektnoj dokumentaciji urađenoj od strane firme Musala Inžinjering d.o.o.Visoko koju je finansirala MZ Raspotočje 2010. godine.Građevinska dozvola izdata je u januaru 2013.godine od strane resorne Službe Općine Zenica. Glavni problem obustave radova je problem između predstavnika MZ i građevinskog odbora. Predstavnici Službe za ekologiju,komunalne i inspekcijske poslove su nekoliko puta pokušali izmiriti stavove između MZ i građevinskog odbora u cilju nastavka radova.Početkom augusta 2019. dogovoreni su svi sporni detalji na trasi, s tim da MZ ili građevinski odbor trebaju da pribave potpise vlasnika parcela na kojima bi se vršili dodatni radovi. Napominjemo da su tipovi i vrste izgrađenih potpornih zidova,kao i širina saobraćajnice (projektovana širina 4,0) definisani gore pomenutim projektom,naručenim od strane MZ.