Služba vrši sljedeće poslove:

 

  • prati stanje u oblasti za koju je osnovana, te predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera nadležnim organima;
  • provodi i obezbjeđuje izvršavanje zakona i drugih propisa u oblasti za koju je osnovana;
  • rješava u upravnim stvarima iz oblasti za koju je osnovana i poslove pružanja upravne pomoći;
  • priprema prijedloge propisa iz oblasti opće uprave;
  • sprovodi utvrđenu politiku iz oblasti opće uprave za Gradonačelnika i Gradsko vijeće;
  • obavlja opće i pravne poslove, poslove pisarnice i arhive;
  • vrši poslove građanskih stanja, ovjere prepisa, legalizacije potpisa, te poslove u vezi sa biračkim spiskovima građana;
  • organizuje i vodi poslove matičara, vođenja matičnih knjiga, evidencija državljana i drugo;
  • obavlja poslove vezane za primjenu Zakona o slobodi pristupa informacijama u Federaciji BiH;
  • organizuje i koordinira rad mjesnih ureda jedinstvene prijemne kancelarije (Mjesni uredi: “Puhovac”, “Janjići”, “Nemila”, “Perin Han” i “Stranjani”), putem kojih se zaprimaju podnesci građana i pravnih lica i dostavljaju nadležnim službama, izdaju uvjerenja o činjenicama za koje vode službenu evidenciju, vode matične knjige i izdaju izvodi iz tih knjiga i dr.;
  • vrši ovjeru potpisa, prepisa i rukopisa;
  • vrši tekuće i tehničko obezbjeđenje zgrade Grada;
  • stara se o održavanju čistoće u radnim gradskim prostorijama i opsluživanju telefonske centrale;
  • pruža usluge prevoza za potrebe Grada i stara se o održavanju voznog parka Grada;
  • obavlja i druge poslove iz oblasti za koju je osnovana.