e-Registar administrativnih postupaka predstavlja potpunu i sveobuhvatnu evidenciju svih administrativnih postupaka koji se provode na nivou Gradske uprave Grada Zenica.
Registar sadrži sljedeće podatke o administrativnim postupcima:
Sistem "Centar 72" je osmišljen da bi bio na usluzi građanima i na raspolaganju 24 sata dnevno, 365 dana godišnje. Građani mogu prijaviti uočeni problem putem web stranice ili putem besplatne Android aplikacije. U roku od 3 radna dana građani će dobiti odgovor o statusu rješavanja problema. Odgovor će sadržavati informaciju da li je rješavanje problema već u toku, odnosno u kom periodu ga je moguće riješiti. Web stranica i Android aplikacija imaju jednostavan formular, putem kojeg korisnik bira kategoriju problema (komunalna infrastruktura, čišćenje ulica, gradska rasvjeta, inspekcija...), kratko opisuje problem, opcionalno dodaje slike, te locira problem na karti i šalje zahtjev općinskoj administraciji.
Promotivni video možete preuzeti ovdje ili pogledati na sljedećem linku.